Makluman

Majlis Penutupan Kejohanan Olahraga Norma Baharu Peringkat SKPJ 2020

29 September 2020, Selasa - Setelah 5 hari berlansungnya Kejohanan Olahraga Norma Baharu Peringkat SKPJ 2020, akhirnya kejohanan ini melabuh tirainya pada 29 September 2020. Majlis penutupan ini telah dirasmikan oleh tuan guru besar, En. Nasarudin bin Zainal. Majlis turut dimeriahkan lagi dengan kehadiran En. Md. Jamlus, YDP PIBG dan En. Nazri, NYDP PIBG SK. Pusat Juasseh.
 
Dalam majlis ini, para pemenang bagi acara padang telah menerima pingat masing-masing. Sebagai kemuncak acara, GPK Kokurikulum, En. Raimee, telah mengumunkan johan keseluruhan bagi kejohanan kali ini jatuh kepada Rumah Biru. Naib johan pula telah dianugerahkan kepada Rumah Hijau. Manakala Rumah Kuning mendapat tempat ketiga dan Rumah Merah pula mendapat tempat keempat. Tahniah diucapkan kepada para pemenang. 
 
Secara kesimpulannya, ternyata kejohanan ini telah memberi impak yang sangat bermakna buat warga SKPJ terutamanya dalam menerapkan semangat kesukanan dan gaya hidup sihat dalam kalangan warga SKPJ. Walaupun kejohanan kali ini diadakan mengikut norma baharu, namun semangat dan usaha murid-murid serta guru-guru masih lagi begitu tinggi dan berkobar-kobar. Akhir kata, sama-sama kita berdoa agar negara kita bebas dari Pandemik Covid-19 dengan segera supaya kejohanan ini dapat dijalankan dalam skala yang lebih besar dan meriah pada masa akan datang.



































No comments